درمان پوست و مو و آرامش

دستیابی به چهره ای منحصر به فرد مستلزم رعایت نکاتی مهم می باشد. از جمله این موارد درمان دارویی است که منجر به شادابی پوست و همینطور مو میشود که بهبودی این دو تبدیل به آرامش ذهن و اعصاب خواهد شد که با تامین ویتامین های مهم بدن رخ میدهد.

درمان پوست و مو و آرامش

دستیابی به چهره ای منحصر به فرد مستلزم رعایت نکاتی مهم می باشد. از جمله این موارد درمان دارویی است که منجر به شادابی پوست و همینطور مو میشود که بهبودی این دو تبدیل به آرامش ذهن و اعصاب خواهد شد که با تامین ویتامین های مهم بدن رخ میدهد.

از مواردی که باعث بهبودی کیفیت مو می شود کنترل استرس می باشد. چون استرس وقتی ایجاد میشود باعث تولید سلول های مضر و سرطانی میشود که منجر به آسیب به پوست و همینطور می خواهد شد. برای درمان استرس باید ابتدا در هرگونه مواجه با تنش های موجود آرامش خود را حفظ کنیم و بعد از بهبودی اعصاب ما با نگاه مثبت به اتفاقات پیش روی خود در زندگی نگاه کنیم و در کنار آن با مصرف مکمل های مورد نیاز بدن که مجموعه ای از ویتامین های گروه B را دارد به بهبودی اعصاب و همینطور استرسخود کمک کنیم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

درمان پوست ومو وآرامش با تقویت کننده طبیعی

امروز می خواهیم کمی در مورد آرامش ایجاد شده از تقویت پوست و مو صحبت کنیم. در مورد تقویت کننده های ارگانیک و طبیعی صحبت میکنیم که در اطراف ما هستند و ما از آنها غافل هستیم. که با صرف هزینه بسیار اندک میتوانیم به پوستی شاداب و مو خوش حالت بدون ریزش برسیم. در علم پزشکی صبر واژه خیلی مهمی است زیرا بیمار اگر صبور نباشد ممکن است با مصرف خیلی از داروهای شیمیایی نتیجه عکس برای خود ایجاد کند.

راهکارهای طبیعی همیشه بهترین راه بوده اند اما بدون ضرر هم نیستند. در واقع ما همیشه باید به اندازه نیاز و توصیه شده آن مصرف کنیم زیرا مصرف بیش از اندازه میتواند نتیجه عکس داشته باشد. صبور بودن میتواند نتیجه مثبتی در کار ما داشته باشد زیرا استفاده از تقویت کننده های طبیعی با صرف زمان نتیجه میدهد و مانند داروهای شیمیایی سریع الاثر نیست ولی در عوض بسیار کم خطر تر و مثمر ثمرتر می باشد.

از جمله این تقویت کننده ها ما میتونیم به تخم مرغ که غنی از زینک هست و باعث ضخامت مو میشه و یا مثال دیگه مصرف بیش از دو تا سه بار ماهی در هفته که به خاطر وجود امگا 3 فولیکول های مو را تقویت میکنه و یا مصرف گردو همراه پنیر در صبحانه که غنی از ویتامین E هست که لازمه پوست و مو هست و از همه مهمتر عدس که غنی از زینک و روی هست و باعث توقف ریزش و ضخیم شدن مو میشود.

تقویت مو با رزماری

رزماری نوعی گیاه مدیترانه ای میباشد که خواص بسیار زیاد برای بدن ما دارد. اگر مردم میدانستند فوایدش را لحظه ای درنگ نکرده و از آن استفاده میکردند. رزماری به خاط خواص آنتی اکسیدانی اش در دنیا مشهور است ولی در بدن ما هم بسیار تاثیر گذار است مخصوصا پوست ومو که باعث محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر میشود و یا استفاده از روغن رزماری به صورت مداوم بر روی مو از ریزش آن کاملا جلوگیری کرده و باعث تقویت بینظیر فولیکول های آن می شود.

به جای ژل به  مو کتیرا بزنید

خیلی از افراد هستن که برای حالت دادن به موهای خود از ژل و محصولات شیمیایی استفاده میکنند اما غافل از اینکه ما با این کار به مدت طولانی نفس کشیدن مو و اکسیژن رسانی را دچار اخلال میکنیم و در آخر باعث ریزش مو میشیم اما طب سنتی برای این قضیه هم چاره ای داره که اون هم استفاده از کتیرا هست. به این صورت که مصرف گیاه کتیرا باعث جوانسازی پوست میشه و همینطور حل کردن آن در آب و ایجاد حالتی ژل مانند باعث حالت دهنگی خوب به میشه  که  مو  هم خوش حالت و از آن مهمتر تقویت میشه که ما با این کار با یک تیر دو نشون رو میزنیم.

تقویت کنده های زیاد دیگه ای هم وجود داره که در پست های بعدی به آن اشاره میکن لطفا با من همراه باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی