درمان پوست و مو و آرامش

دستیابی به چهره ای منحصر به فرد مستلزم رعایت نکاتی مهم می باشد. از جمله این موارد درمان دارویی است که منجر به شادابی پوست و همینطور مو میشود که بهبودی این دو تبدیل به آرامش ذهن و اعصاب خواهد شد که با تامین ویتامین های مهم بدن رخ میدهد.

درمان پوست و مو و آرامش

دستیابی به چهره ای منحصر به فرد مستلزم رعایت نکاتی مهم می باشد. از جمله این موارد درمان دارویی است که منجر به شادابی پوست و همینطور مو میشود که بهبودی این دو تبدیل به آرامش ذهن و اعصاب خواهد شد که با تامین ویتامین های مهم بدن رخ میدهد.

از مواردی که باعث بهبودی کیفیت مو می شود کنترل استرس می باشد. چون استرس وقتی ایجاد میشود باعث تولید سلول های مضر و سرطانی میشود که منجر به آسیب به پوست و همینطور می خواهد شد. برای درمان استرس باید ابتدا در هرگونه مواجه با تنش های موجود آرامش خود را حفظ کنیم و بعد از بهبودی اعصاب ما با نگاه مثبت به اتفاقات پیش روی خود در زندگی نگاه کنیم و در کنار آن با مصرف مکمل های مورد نیاز بدن که مجموعه ای از ویتامین های گروه B را دارد به بهبودی اعصاب و همینطور استرسخود کمک کنیم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

درمان پوست و مو و آرامش توقف ریزش مو

خب امروز در نظر داریم تا کمی در مورد بحث ریزش مو و بهم ریختن اعصاب صحبت کنیم. قطعا در اطراف ما کسانی هستند که به خاطر کم شدن مو خود اعصاب درستی ندارند و منتظر یک حرف از ما هستند تا آتش عصبانیت خودشان شعله گرفته و مارا هم بی نصیب نگذارند اما واقعا چرا انقدر این قضیه برای ما آدم ها مهم است؟؟؟

در واقع خیلی طبیعیه که مو چون ویترین ما به حساب میاد و خیلی هم تو چشم بقیه هست برای ما مهمترین چیز باشه زیرا اعتماد به نفس ما رو هم بالا میبره و بعد کافیه بخواد براش اتفاقی بیفته اون موقع دغدغه روز و شب ما میشه این که هر طوری شده از ریزش اون جلوگیری کنیم. من در مقاله های گذشته نکات مهمی رو در این باره گفتم اما امروز میخوام رویکرد جدیدی داشته باشم.

برای توقف ریزش مو راهکارهای زیادی وجود دارد که همه ما از آن مستحضر هستیم. اما مطلبی که خیلی مورد توجه قرار نگرفته کنترل استرس می باشد. استرس خود به خود باعث مشکلات زیادی در بدن ما میشود چون استرس با ایجاد رادیکال های سمی در بدن باعث ایجاد چرخه سلولی نامناسب در بدن شده که در طولانی مدت ایجاد سرطان های بدخیم را هم سبب می شود.

استرس منشا خیلی از بیماری هاست باور نمیکنید!!! خیلی از اوقات شده متخصصان حوزه پوست مو با تجویز قرص های آرام بخش ریزش مو را متوقف میکنن تعجب میکنید؟؟؟ بله شخصی میاد دکتر و به خاط ریزش جزئی که داره استرس میگیره خواب روز و شب نداره باعث میشه اون ریزش چند برابر بشه اما اگر آرامش خودش رو حفظ کنه و استرس نداشته باشه به سادگی مشکلش حل میشه.

مقدار طبیعی ریزش مو در طول شبانه روز

گاهی نباید ریزش مو روزانه با ریزش مو واقعی که ما آن را یک مشکل میدانیم اشتباه گرفته شود. پرشکان پوست و مو توضیح داده اند در طول شبانه روز 100 عدد تار مو میریزد و این کاملا طبیعی است. تعریفی که آن ها از ریزش مو دارند این است که اگر مثلا فرد دست بین موهای خود کند و بیرون آورد و 10 عدد تار مو بریزد و یا بالشت او پر از مو شود در طول شبانه روز و یا اگر شانه به سر میزند یک مشت مو بریزد آن موقع میتوانیم بگوییم آن شخص ریزش مو دارد و باید به پزشک مراجعه کند. در غیر این صورت فر هیچ مشکلی ندارد و مو سیکل طبیعی خود را طی میکند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی